صعود به قله الوند


تاریخ اجرای برنامه : 1 خرداد 1394

شرکت کنندگان (آقایان) : فرهاد الماسی، اسد سنگین آبادی، مهدی عباسی، وریا نصیری، ادیب خالدیان، میثم ایرانپور، یوسف عبدالملکی، فلاح زاده، یارعلی، عبدالله سنگین آبادی (سرپرست)

شرکت کنندگان (بانوان) : منیژه مرادی

گزارش برنامه صعود به قله الوند
طبق هماهنگی که با سرپرست برنامه انجام شده بود ساعت 5:30 صبح روز جمعه به همراه نه نفر از اعضا گروه به سرپرستی عبدالله سنگین آبادی، با وسیله نقلیه شخصی به سمت همدان حرکت کردیم.
ساعت 7 به همدان رسیده و از انجا به طرف عباس آباد و گنج نامه تغییر مسیر دادیم، طبق معمول مسیر شلوغ بوده و اکثر کوهنوردان همدان به سمت منطقه کوهستانی الوند آمده بودند.
در پارکینگ گنج نامه دو عضو دیگر گروه خانم مرادی و آقای یارعلی با ما همراه شدند و گروه به سمت میدان میشان حرکت کرد. به آرامی گام بر می داشتیم و از فضای بهاری کوهستان الوند لذت می بردیم. به میدان میشان رسیده و صبحانه را در کنار پایگاه هلال احمر صرف نمودیم سپس به سمت قله الوند حرکت کردیم. در کنار چشمه ملک بطری های آب را پر کردیم و به پیمایش مسیر ادامه دادیم.
پس ار رسیدن به قله الوند تعدادی از افراد ازمسیر دست به سنگ به قله الوند صعود کردند و ما بقی گروه در پای مسیر استراحت کردند.

از روی قله به قروه نگاه کردیم آب و هوای غبار آلود مانع دیدن کوه های قروه و کرمانشاه شده بود،چند عکس هم روی قله گرفتیم و برگشتیم، پس از خوردن تنقلات به سمت پایین حرکت کردیم. در میدان میشان خانم مرادی و آقای یارعلی از ما جدا شده و ما به سمت پایین حرت کردیم. ناهار را در یکی از پارک های نزدیک گنج نامه خوردیم و به سمت قروه برگشتیم.

مسیر میدان میشان به دوزخ دره

چشمه ملک


قله الوند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در اینجا در مورد فعالیت کوهنوردی خود می نویسم.
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan