اینترنت

سلام به اینترنت کره شمالی ورژن ایرانی، اگه کسی صدای ما رو داره نظر بده، 

 

يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۰۱:۵۳ دائِمُ‌الاُمُّل ناکجا‌آبادی

کیششش کیششش از بخش نا کجا اباد کیشششش هستم

صداتون دریافت شد

کیشششش

به گوشم🤣

دارم خلللل میشم😭😂

از هیچکی خبر نداریم،
😞

سلام بر تو ای هموطن کره شمالی چطوری :))))))))))))

قااعدتا خوب نیستم با این اوضاع

بعد از مدتها دوباره برگشتم تو بیان فقط بخاطر همین محدودیت اینترنت :))))))

حکومت نظامی مدرن در کشور موج میزنه... 

اره منم در به در خبر و این داستانام، ارتباط قطع شده و همه نگران دوستامون هستیم

سلام هم‌وطن! :))))

درود بر شما

سلام به همه بلاگر های عزیز شما هم اگه مثل من مشکل قطعی اینترنت دارین بیاید وبلاگ learnhtml.blog.ir درباره قطعی اینترنت پست گذاشته تبادل نظر کنیم

ممنون اومدم نگاه کردم، بیشتر سایتایی که کار میکنن به درد بخور نیستن، یه سوشیال مدیا یا سایت خبری درست و حسابی لازم دارم، چیزی پیدا نشد 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در اینجا در مورد فعالیت کوهنوردی خود می نویسم.
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan