صعود به بدر آمادگی برنامه علم کوه

دوشنبه که رفته بودم باشگاه بچه ها برای آمادگی علم کوه می خواستن برن بدر منم گفتم میام اما انگار من که قرار نیست برم علم انگیزه م بیشتر بود!
94/5/13
صبح روز سه شنبه ساعت 5 از خونه بیرون رفتم، ده دقیقه بعد سر چهار راه بودم سینا اومده بود و دیگه هیچکی، ممد سعید و ممد نیومدن و علی الیاسی ساعت 5:30 اومد، 5:45 از قروه راه افتادیم آژانس 13 تومن پول گرفت ( می خواست 20 بگیره، نرخ این مسیر همون 13 تومن)
از پیر سلیمان تا پناهگاه 37 دقیقه،
گشنه بودیم صبحانه خوردیم و بعدش رفتیم سمت قله، 1:10 طول کشید.
رو قله میوه، آب میوه خوردیم بعدش سریع برگشتیم خونه، ساعت 10:10 دقیقه خونه بودم.
سینا گیر داده بیا بریم علم کوه، بد جور هوس کردم برم ...
قله بدر(3200 متر)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در اینجا در مورد فعالیت کوهنوردی خود می نویسم.
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan