گزارش مختصری ازبهار 95 و تیر ماه

آنچه که قرار بود سال 95 انجام بدهم به دلیل مشکلات تحصیلی و سربازی کنسل شد! تا اواخر فروردین مدام تمرینات هوازی و کوهنوری رو به صورت مرتب انجام دادم بعد از فروردین کم انگیزه شدم و  همه چیز بهم ریخت.

این سه ماهه بهار صعود هایی به کوه های منطقه، ارتفاعات قالی کوه(شول آباد) الوند همدان، صعود به توچال و پس از آن صعود تا بارگاه سوم دماوند، دالاخانی (سهیل) در سنقر کرمانشاه، اجرای یک برنامه گلگشتی در منطقه خودمان پایان یافت .

این روز ها به دیلل سرگرم شدن به فضفا های مجازی مثل تلگرام و اینستاگرام کسی سراغ وبلاگ ها را نمی گیرد و ادم انگیزه ای برای نوشتن ندارد، با این اوصاف اگر برنامه ای رفته باشم و گزارش آن را نوشته باشم، بیشتر در سایت گروه قاجر اطلاع رسانی شده است.

همین که بعد از سه ماه سراغی از وبلاگم گرفته خودش نعمتی است!

در اولین هفته تیر ماه با میئم برای پیمایش خط الراس سالداشه به بدر رفتیم که زیر قله سامان به دلیل آسیب دیدگی پای میئم از ادامه مسیر منصرف شدیم و با تیم گلگشتی به قروه برگشتیم. حدودا 12 کیلومتر مسیر پیمایش شد، پیشمایش خالراس علاوه بر قوای جسمی نیاز به روحیه خیلی بالایی دارد.

در هفته بعد با مهدی عباسی برای شب مانی و هم هوایی به قله بدر رفتیم، جهت صعود به سبلان، بقیه اعضای تیم قاجر نیز در آنجا بودند.

و در تاریخ 15 الی 18 تیر به مناسبت هشتمین سالگرد یارهمیشگی نانگاپاربت به سبلان رفتیم، یک تیم عازم قله های هرم ها(123)،کسری و سبلان یک روز زود تر حرکت کرده بود و ما در همان تاریخ 15 تیر در قالب دو تیم یکی صعود از یال شمال شرقی سبلان و تیم ما جهت صعود یخچال شمالی به منطقه رفتیم.



در اینجا در مورد فعالیت کوهنوردی خود می نویسم.
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan